2/05/2015

"sayang i lapar"

"Sayang i lapar"
(Dengan harapan si nabil malaun akan ckp"aloo comelnya sayang i lapar")
"Lapar cakap dengan i buat apa.Pergi lah makan"



Hahaahhahahahahahahah apa sial ek dia aku ni bukan lah apa cuma apa orang kata nak bermanja kononnya.tapi itu cuma harapan dan jangan lah berharap lagi lepas ni nak kan benda pujian dari dia.hahahahahahahahah Si nabil ni pun satu cakap lah "ala kesiannya.u pergi lah makan sayang.i jauh lah tak boleh nak masakkan untuk u" sebab selalunya si nigga ni selalu masak.Nak juga rasa air tangan busuk nabil.hahahahahahahahahahaha nabil marah kalau aku ckp makanan busuk tpi aku tk bermaksudkan makanan tu busuk aku maksudkan tangan yang buat makanan tu busuk( tangan nabil) hahahahaha Macam busuk je tangan dia.hahahahaha


selepas kejadian mengadu kelaparan yang penuh dengan dukacita tu aku pun berazam supaya tidak lagi mengada mengadu kelaparan dekat si nabil.Aku amik insiatif lain seperti mengadu di twitter,mengadu dengan Putih (kucing aku) dan mengadu dekat ibu.hahahaha


so kesimpulannya , kalau lapar jangan mengadu dekat orang yang tersayang yang jauh dari pandangan (jarak jauh) melainkan mengadu dekat twitter,haiwan peliharaan dan ibu ataupun kau pergi lah usahakan cari makanan atau masak maggi dan makan dengan senyap lahi bergaya.


Sebenarnya aku tengah lapar dan jam menunjukkan pukul 4.36 pagi .Tak boleh tidur 😭😭😭😭😭😭😭 *mengesot cari makanan kat dapur