1/19/2015

good night

hai uolls .sekarang dah pukul 12 lebih tapi mata belum ngantuk so saja saja lah update blog.Sebenarnya takda idea pun nak update apa tapi cuba jugak lah perah perah otak ni supaya boleh update yang best best walaupun takda siapa yg nak baca tapi nanti bila aku boring aku akan baca balik apa yg aku update.Lepastu meroyan mcm hari tu lah tak mengaku blog sendiri ahaha

oh btw semalam dan hari ni aku pergi jogging.huhu Bukan nak kurus ke nak apa ke tapi saja saja sebab boring.uhuk uhuk hahahahahah Dulu setiap hari sabtu pagi aku pergi jogging dgn adik aku tapi lama kelamaan malas telah merasuk diri ku.huhu lepas tu bila berat dah naik mula lah nak bising nak mengamuk erm.Harap berat aku turun lah lepas aku jogging dua hari ni hahahhahahahahaahahah Dua hari apa lah sangat macam lah boleh turunkan berat.haish ye aku tau aku dh merepek sebab dari awal dh aku dh ckp aku takda idea.hmm eh sukahati lah nak merepek apa kan.

macam mana nak hilangkan dagu berlipat atau lebih dikenali sebagai double chin ? Tetiba pulak soalan ni terngiang ngiang di fikiran ku sejak dari pagi tadi.erm alaaa malas lah nk bawak dagu berlipat ni kehulu hilir hmmm melambatkan lagi perjalanan aku.Bukan apa sebab si nabil nigga ni cakap muka aku kembang hahahaha.apa sial lah dia ni kan.erm tapi takpa lah atleast dia jujur apa yg ad di sudut hati dia tak lah propa je lebih kn.erm

lately ni aku kurang makan.ok chop sebelum korang terdetik dlam hati nk ckp aku nk diet ke apa ke.Sumpah takda niat aku nka diet tapi tu lah lepas demam hari tu selera makan aku kurang dan hilang entah kemana tanpa meninggalkan khabar berita.hahah Tapi ok jgk lah aku kurang makan sebab kalau mkan lebih lebih ni takut orang kata bela saka.erm

ala macam hambar je cerita aku ni.hahah ala takpa lah yg penting aku dh buat senaman jari .kau ingat jari takda senaman ke.haa menaip lah salah satu senaman yang dapat membuat jari korang slim tau.nak ke jari gemok ? nanti nak type kt handphone pun susah dan lambat.huhuh

erm aku ada soalan nii

kembang kah muka ku ? ok lah bye
good night nigga bij