9/09/2011

Selamat Hari Raya ♥ Merdeka




Assalammualaikum ebeliwan ;D

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin and and and Happy National Day Malaysiaa !

Yaa aku tau aku lmbat nd nd dh lme tk update blog.So wut ? Hahha

Aku rase raya tahun ni biase-biase je.Tkdelh meriah sgtt uolls.Membosankan
Cerita dekt Astro smue tk best best.Lepastuu,kebanyakkan kluar kn cerita hantu.
Tau lh Raya ni setan dh berkeliaran.Okay tk nak crite aku dduk sorg sorg kt
bwah ni.Baju raya aku tk byak.Aku bukannye artis nk byak byak.Hohoh


Cuti sekolah seminggu so beraya ala kadar je.Hehe Klau dulu 2minggu kemain lh,beraya sakan.

Ada juga budak-budak kecik dtg rumah.Tapi yg aku pelik tu die beraya pkai
T-shirt sekolah rendah.Dapat duit nk pegi cc lettew.Suruh mkan
kuih tk nak knonnye dh byak rumah beraya smpai dh
sendat perut nk msuk kuih.
Pandai betol budak zaman sekarang ni.Huhuh

Form 3 malu pulak nk amek duit raya.Tapi tk baik tolak rezeki.
So amek je lh.Hahah.Mmg nk duet raye pun.Hohoh
Klau dulu ,lepas blik rumah org beraya.Amek kotak kasut ,
kluarkan duet,haa kire depan pintu.Tk sempat sempat nk msuk
depan pintu pun jdi.Eksaited sangat dapat duit.
Tapi sekrang klau nak kire-kire ,dlam bilik senyap-senyap
klau bising-bising nnty org lain tahu,kang silap hari bulan duitye lesap,
melopong lh hang sorg-sorg.Hihih

Sedar tk sedar,PMR dh dekat.Seriously aku takut okay.
Okay aku tk nak cerita nnty mood aku nk tulis hilang
sbb fkirkan PMR :\






Tengok memasing msukkan gmbar berbaju raya.
Aku nak jugak bleh ? Hohoh



"Nama saya Keisha,saya ada makcik yg comel-lotey"
Terharunye aku klau kau ckp mcm tu Keisha.Hehe

Kekadang tu terasa hina jugaklh kan kene gelar diri ni mkcik.
Yelh budak kecik kene ajar dari kecik.
"Melentur Buluh Biar Dari Rebungnye"

Okelah nk tidur.Takut,bpe kali dok kluar iklan cerita hantu je.Hhehe
Byee :*

Rindu awak yg tengah tidur tuu,yelah awak,awak mne lagi :* Hihih
Lveyu