6/06/2011

Hikhikk


Assalammualaikum,
Cuti sekolah ni memang memboring kan.Kat rumah aku habiskan masa lapang dengan tidur 24 jam.Biase lah nak menggemokkan badan.Dah lme rasenye tk pergi timbang berat.Entah naik ke turun aku pu tak tau.Rasenyee naik kott.Adeakukesah.Tadi ayah aku nak kemas kemas rumah,pstu baju aku yg aku sangat sangat sayang.Tak cantik tapi baju tu best klau di pkai sbb kt tepi tu ade gelembung-gelembung nanti aku gentel mse nak tido.hihih Macam mne ntah baju tu ade kt atas kerusi ayah aku tanye baju ni kain buruk eh?Aku pun ckp a'aah kain burukk.Arghhh sedihnyeeee baju tuu.Aku tgok baju tu dh penuh dengan habuk-habuk.hmmm
:( Alaaa baju ap lagi aku nak gentel-gentel buat tidoo.*terasa geli pulak ckp mcm tuu *lupekan baju tu

Aku denagr cite Erull terkeluar.Iyekeeee? Yeahhhh ! *melompat keseronokan.Tapi aku takde lah tak suke sgtsgtsgt ngan Erul tak suke gitu -gitu je.Aku tak suke ngan Finaa.Kenapa die yang ptut dpt imuniti? Kenapa tak Hazama ? Suare Fina mmg best lh tapi aku tak suke die.Hahaaaa

Tana cakap pasal AF .Nak cakap pasal Maharaja lawak.Hari jumaat tu yg terbesstttt Sepah yg takk beeeesssstttt Nabil kotttt.Sian jugak aku tengok Nabil buat lawak tapi yang ketawa nd tepuk tangan due tiga ketul je.Kesiiiaannn.Nabil dh takde idea kotttt.Tapi undian die banyakk wooo.Ramai peminat rupenye si Nabil nii.

Jom tengok aku gemok.Klau aku gemok beginilah rupaku.Comel tak comel tak?--' Kbyee gemokk




Hai gemok :')