5/08/2015

saja nak cerita balik kekeke

Assalamualaikum !!

nak cerita pasal 3/05/2015 .
Guess what ? ......................................














AKU JUMPA NABIL !!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHH SETELAH 2 BULAN LEBIH  TIDAK KETEMU AKHIRNYA MASA MENGIZINKAN KAMI BERJUMPA JUGAK !!! HAHAHAH BILA BACA MACAM GELI NAK MUNTAHKAN HAHAHA

ok aku saja je capslock nak tunjukkan yang hari aku jumpa nabil aku excited hahaha

ok macam biasa setiap kali nak keluar tak kira dengan kawan ,kakak,adik,ibu ayah,kucing mahupun jantung hati(nabil) huhhuhu  (geli) mesti lambat .Dah lah lambat lepastu kelam kabut so tak sia sia lah kawan plkn aku panggil aku minah kelam kelibut hmm padahal aku dah bangun and siap awal kot tapi tetap lambat mesti last minute nanti baru nak amik tu lah ni lah tertinggal tu lah tertinggal ni lah .hmm adakah ini satu ujian sebelum aku pergi keluar bersuka ria ? hahaha mungkin lah.dan paling sakit hati aku terlupa bawak card yang nk bagi kt nabil hmm walaupun tk tulis apa apa dalam tu tapikan aku boleh tulis dalam kereta konon konon nak tunjuk kt nabil yang aku rajin lah walaupun tengah 'dating' tapi sibuk menulis hahahahah

aku geram tentang nabil ni selalu mengejut je mcm hari tu ingat dia tk bangun lagi tetiba pkul 12 gitu whatsapp morning then tak lama gitu whatsapp ckp i otw .geramkan nasib time tu aku dh siap cuma masa tu aku membuat persiapan yg terakhir sebelum berjuang hahahahahahahahhahaha saja je dia nak buat aku menyumpah mencarut  ke atas diri dia semasa aku jalan menuju ke keretanya hahahahahahahah lepas tu ckp aku kelam kabut yelah mana tak kelam kabutnya kalau sang putera yang sudah 2 bulan lebih tak berjumpa datang awal untuk menjemput si puteri yang belum siap sepenuhnya menaiki kereta labu yang sudah berubah menjadi kereta kuda hahahahhahahahahhahahahahah (terbawak bawak sangat cerita cinderella yang ngarut tu)

ok lepas tu macam biasa rutin aku masa jumpa dia,diam membisu macam cempedak busuk.bukan sombong atau malas layan tapi aku malu lah yelah kan dah lama tak jumpa mesti lah malu walaupun selalu voice call and video call tapi rasa malu tetap menyelubungi diri ini.tak tau kenapa.mungkin sebab wanita mempunyai perasaan malu sebab tu aku malu hahaha tapi tak tau aku memang malu sebab jarang jumpa kot.oh mungkin sebab selalu merajuk sebab tu aku malu kot sebab ngade ngade sangat nak merajuk so bila jumpa rasa malu tu semakin menebal hahah aku sangka kan rasa malu tu sekejap je masa mula mula jumpa tapi sebenarnya masa nak makan dan berbual pun aku malu hahahahahahhahah tolong lah jangan tenung aku nabil babi lah kau ni aku malu lah sial hahahahahahahahahahah ok dah puas mencarut untuk sambungan hari tu punya hahaha ok lepas tu aku dah rasa kurang sikit malu nyaa hihihihii

tengah hilang rasa malu tu tetiba rasa lain pulk datang hhahahahahhaha rasa sakit perut datang membuat aku rasa tak selesa.sampai aku terlepas ckp kt nabil aku sakit perut sebab dia suruh aku habiskan makan.hmm bila fikir balik apa yang aku makan takkan lah roti canai segera yg aku masak pagi tu beracun ataupun masakan ku memang beracun hahahahahaha aku dah menyumpah dalam hati sebab sakit perut ni dtg tiba tiba lepas tu hilang lepas tu dtg balik bukan rasa nk terberak tapi sakit perut.petang tu aku boleh pulak mensuggestkan pergi ambil angin tepi lido hahahah dengan perut tak selesa lagi nk ambil angin hahahaha nabil dah nampka yg aku tak selesa dari tadi dia ckp "i tau u sakit perut u tak boleh duduk lama sangat tak boleh diri lama sangat" hahahahahah malu tau akuu hahahahahhhni semua salah roti canai hahahahahaha nabil ajak aku pergi kedai beli air 100plus.aku dduk dlam kereta je.Aku curi tengok nabil dari dalam kereta auchhh handsome juga nabil yang selalu aku panggil nigga ni hahahahah keluar dari kedai pegang beg plastik merah dlam tu ad dua botol auwww sooooo sweett aku dlam kereta duduk mendagu smbil senyum meleret melihat nabil yang keluar dari kedai ihihihihihihii lepas dia masuk dlam kereta aku act macm biasa lahtapi dlam hati masih berbunga bunga hahah tiba tiba nabil cakap nah makan ubat ni kalau nk perut u selesa UBAT KUCAI atau nama lainnya acuputeek hahahahahahahhahah entah nabil yang ckp aku dengar je .Tak pernah aku makan ubat tu seumur hidup aku hmmmmmm takut rasa dia tak sedap bila nabil bukak plastik tu ubatnya ketul ketul mcm taik rabbit hmmmm melihat kerisauan di raut wajah ku nabil dengan slumber berkata "makan lah ubat ni tak rasa apa apa lah*masukkan ubat kucai beberapa bijik dalam mulut dan kunyah " aku melihat je hmm betul ke tak rasa apa apa.Beberapa saat je nabil mencebik cebik muka meminta buka kan air mineral hahahahahahahah padan muka berlagak bagus je tadi hahahahahhhahah aku ketawa tiada henti hahahahhhahhhahah tapi aku tau dia buat mcm tu biar aku tak takut huhuhu how sweet you ni nabil hahahahahahahahahh nk tak nak terpksa aku makan jugak walaupun tak semua sebab ada sikit aku buang hahahaha lama lama tu perut aku dah ok hahah tu lah first time dating sakit perut.mcm tak cool kan sakit perut.so lepas ni kalau korg sakit perut time dating suruh bf korg beli ubat kucai lepastu boleh korg  tengok bf korg dri dlam kereta sweet nya beli ubat kucai hahahahahahahah ok tak gurau je.

aku nak snagat main eurofunpark (funfair) kat belakang sutera mall sebab hari tu pergi dengan nani tapi nani tak nak main yang gempak gempak tu nani takut.so aku pun ajak lah nabil tengahari lagi aku dah ajak nabil pergi funfair hahaha di katanyaa aku tebiat pulk haha tapi aku memang nak sangat main funfair yay ! haha bila malam menjelma nafsu aku untuk pergi funfair semakin melonjak lonjak yass ini lah masanya untuk aku kena kan nabil sebab masa tu parking kt jbcc pun dia dh rasa gayat inikan pulk main permainan yang boleh buat nyawa tertanggal hahahaha aku tak kisah kalau dia berterus terang cakap yang dia seorang yang 'gayat' tapi ini tidak dia menafikan sehabis habisnya.yelah mana lah ada lelaki nak mengaku kekurangan dia nabil aku pun lelaki ego nya tinggi hahaha tapi aku nak juga dia mengaku dia gayat selepas dia melihat funfair tu nanti hahaha tapi semua nya tak menjadi apabila sampai ke belakang sutera mall aku rasa nak nangis nak meraung pun ada sebab funfair tu dh takda lagi hmmmm aku melihat muka nabil sambil membuat muka kesian dan dia hanya membalas senyum sinis.hatinya riang seriang nya.aku bagaikan tak boleh percaya semuanya berakhir macam ni aku tak boleh terima hakikat masa tu hmmm senyap menyepi dan mengeluh itu saja yang aku mampu luahkan.sedih menyelubungi diri ku dalam hati ku berkata  "baru nak kena kan nabil" mungkin sebab niat ku salah.hmm

mungkin kesedihan yang melanda diri ku membuat raut wajahku nampak muram dan nabil pun melawa ku " jom lah pergi circus kat belakang angsana tu" hati aku mula gembira balik hahahaa ok dah sampai belakang angsana pergi kt tempat circus tu orang beratur nak beli tiket,nabil pergi tengok harga masuk aku tercegat kt tepi tu tengok ada abang tu jual hotdog "hotdog,hotdog,hotdog" bila nabil kembali tengok harga category G rm48 hahahaahah aku rasa tu tempat yg tercorot and nabil cakap maybe duduk dekat dengan singa yang kena kurung hahaah ok lah tak jadi.hati ku kembali duka tapi aku masih suka sebab aku bersama dengan nabil lagi huhuhuuhuhu banyak kali dia melawa aku untuk pergi ke danga bay main funfair kt sana tapi aku menolak sebab dah banyak kali lagi pun kat tepi tepi tu kan tengah tambak lagi pasir .hmm tapi lepas aku tengok nabil beriya iya nk pergi sana ok aku pun setuju lagi pun kat sana ada pirate ship yang boleh tanggalkan nyawa jgak hahahahahahah niat jahat ku kembali semula.tanpa berlengah lengah lagi aku turun kereta terus mencari jalan ke funfair tu hahahah tanpa membuang masa terus menerus beli tiket and taaadaaaa dah ada kt depan pirate ship .kelihatan muka nabil agak gelisah peluhnya pun sudah membasahi mukanya.ahahahahahahahhaahah time tu aku memang gelak memanjang je.dia tunduk bawah je.pirate ship tu tkde lah seram sangat cuma rasa mcm terbang je hahahhahahahahhaha kesian nabil aku gelak sampai tak ingat dunia hahahhahahahahhaha.lepas dh habis pirate ship nabil seakan nak termuntah katanya perutnya sudah mual.haha aku bawak dia ke tempat matterhorn hahaha lepastu baru naik ferris wheel nabil dah melepaskan rasa lega hahaha naik ferris wheel tak takut pulk hahahahhahahahahahh

sebenarnya hari tu walapun tk dpat pergi main eurofunpark aku tetap gembira sebab nabil buat aku gembira lah siapa lagi hahaha dah sah sah aku keluar dengan dia takkan orang lain pulk hihiihih im shoo happy hihihihi lebiuuuuu uhahahaahhahaha thanks for everything hihihii till we meet again !




lots of love
xoxo !