1/15/2015

hihih baiknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nabil ni.aku merajuk dia tak pujuk tau tapi dia menganjing.hihih sukanyaaaa aku lepas tu dia pulak yang merajuk mcm perempuan hihihihihihihihi sukaaaanyaaaaa.manjaanyaaaaa dia niiiiii..eeeee comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.HAHAHAH haizzz geram pulak aku dengan nabil ni.aku sepak kau kang nanti.hmmmm orang merajuk pujuk lah ni menganjing pulak eee geramnyaaaaaa.nganjing bukan nganjing biasa biasa ni nganjing yang dia belajar dari planet alien tau.kalau kena nganjing dgn dia.umphh makan dlam gila.babi kau nabil. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE geram sangat ni terpaksa lepaskan kat sini.kalau ckp kat twitter nnti dia tau aku kutuk dia.kat sini dia tak tau.padan muka kau tak dpat cari blog aku HAHAAHA yehaaaa !! Dasar nigga monyet jing gampang !!! arghhh geramnyaaaaaaaaaa