3/26/2011

yerrrrrrr


Assalammualaikum,

Dah lme tk post ap ap kt blog ni.Rindu plak kt blog gedik ni.Haha.Oke tk nk tau :P hihih

Oke tgok tajuk post kali ni yerrrrrrrrrrrr .yaa mmg ye
rrrrrrrrrrrrr geli smpai gigil.yerrrrrrr
kejadian nin memang mengerikan nd membuat bulu roma ternaik.

Mcam biase aku bgun pkul 5.45 a.m. bgun awal sbb nk iron bju nd kemas-kemas buku smue lah kan.dok tgah asyik mengiron baju tibe-tibe ade bnde yg bergerak-gerak kt kaki aku.tapi aku degil tak nak tgok sombong sgt cehh goyang-goyang kan kaki je.pstu dh tkde bnde yg gerak-gerak.Mse nak amek tdung ats katil tk aleh aleh ade bende yg jlan kt ats kaki aku.ape lagi aku pun lompat skit laa.alaa alaa ballet skit pagi-pagi tu.haha aku nmpk die berlarii terkedek-kedekk nd takde ekor. die tu ialahh cicak
iye sgt menggelikan aku lalu aku mengigil dan bulu roma aku trus ternaik.mmg mcm nak nangis lah kan.terkejut gilee.mybe die nak menyeramkan aku kot.sbb mse hari tu dh lme jgak lah aku ade lestik cicak. mati woooo.tapi kite dpt pahala kan.mybe tu moyang atau sedara mara die kot.cicak moden ktekan pndai balas dendam .yeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -,-

Tutup lampu nd smue suis suis pkul 8.30 mlam ni.hihi
nanti di gam